Dożywotnia gwarancja
- Koszty i czas dostawy
- Reklamacje i zwroty
- Dożywotnia gwarancja
- Mój przedmiot dotarł uszkodzony. Czy mogę go wymienić na inny?
- Jak mogę uzyskać wymianę gwarancyjną?
- Które produkty posiadają dożywotnią gwarancję?
- Czego nie obejmuje Dożywotnia gwarancja?
- Gdzie mogę znaleźć numer partii (batch numer) potrzebny do rejestracji wózka?
- O Easywalker
- Serwis
- Współpraca B2B
Jakość to podstawa marki Easywalker. Dlatego właśnie Easywalker oferuje dożywotnią gwarancję na swoje wózki – zarówno głęboko-spacerowe, jak i spacerówki.
Oferujemy Dożywotnią Gwarancję na wszystkie modele wózków głęboko-spacerowych (Jimmey, Harvey³) oraz spacerówki (Jackey, Miley²).
Jak to zrobić?
Zarejestruj swój nowy wózek Easywalker na stronie internetowej easywalker.com/register w ciągu sześciu miesięcy od dnia jego zakupu, a będziesz mógł zawsze cieszyć się beztroskimi spacerami z maluchem.
Zanim zarejestrujesz swój produkt, przygotuj następujące informacje, aby poprawnie przeprowadzić proces rejestracji:
- Cyfrowa wersja dowodu zakupu (paragon w formacie PNG lub JPG/JPEG)
- Numer partii Twojego produktu
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z sekcją często zadawanych pytań (FAQ) lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Przejdź do formularza rejestracyjnego – LINK