Reklamacje
Szanowni Państwo,
W celu ułatwienia obsługi reklamacji przygotowaliśmy dla Państwa formularze reklamacyjne. Tylko na ich podstawie reklamacje będą przyjmowane przez nas w celu rozpatrzenia.
Procedura składania REKLAMACJI POSPRZEDAŻOWEJ (zakupiony przez Klienta towar został odsprzedany i trafił do konsumenta):
Reklamacje posprzedażowe mogą być kierowane do Solution Baby Care wyłącznie za pośrednictwem Klienta Solution Baby Care, który dokonał zakupu (nie konsumenta).
Reklamacje posprzedażowe przyjmowane są wyłącznie po przedstawieniu przez Klienta wypełnionego Formularza reklamacji - formularz do pobrania tutaj: LINK.
Wypełniony formularz reklamacji należy załączyć do odsyłanego produktu, a jego skan przesłać do Państwa opiekuna handlowego oraz na maila magda@solution-bc.pl.
Procedura składania REKLAMACJI PRZEDSPRZEDAŻOWEJ (po dostawie towarów ze Sklepu Solution Baby Care do Klienta):
Reklamacje przedsprzedażowe są przyjmowanie wyłącznie w okresie do 48h od momentu przyjęcia towarów przez Klienta.
Reklamacje przedsprzedażowe przyjmowane są wyłącznie po przedstawieniu przez Klienta:
- protokołu szkody, sporządzonego na druku kurierskim do tego przeznaczonym, podczas weryfikacji jakościowej dostarczonego towaru bezpośrednio przy kurierze i podpisanego przez kuriera - kurier powinien mieć przy sobie druki Protokołu szkody, jeśli kurier nie posiada przy sobie protokołu szkody - można go pobrać tutaj: LINK
- wypełnionego Formularza reklamacji dostawy - formularz do pobrania tutaj: LINK
- zdjęć uszkodzeń towaru.
W/w dokumenty należy przesłać do Państwa opiekuna handlowego oraz na maila karolina@solution-bc.pl.
Uszkodzone produkty prosimy przesyłać do naszego biura na adres: