Reklamacje i zwroty
- Koszty i czas dostawy
- Reklamacje i zwroty
- Dożywotnia gwarancja
- Mój przedmiot dotarł uszkodzony. Czy mogę go wymienić na inny?
- Jak mogę uzyskać wymianę gwarancyjną?
- Które produkty posiadają dożywotnią gwarancję?
- Czego nie obejmuje Dożywotnia gwarancja?
- Gdzie mogę znaleźć numer partii (batch numer) potrzebny do rejestracji wózka?
- O Easywalker
- Serwis
- Współpraca B2B
REKLAMACJA
Aby złożyć reklamację produktu zaloguj się do swojego konta i przejdź do sekcji REKLAMACJE PRODUKTÓW.
ZWROT PRODUKTU - 14 dni
Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na adres wysyłając je na adres biuro@solution-bc.pl oraz Solution Baby Care Sp. z o.o, ul. Przyczółkowa 141a, 02-962 Warszawa z dopiskiem 'reklamacja'.
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient.
Aby zwrócić produkt zaloguj się do swojego konta i przejdź do sekcji ZWROTY PRODUKTÓW.